Více informací získáte a naše služby můžete objednat ZDE nebo na + 420 607 698 339, info@adaptivniorganizace.cz a podsklan@yahoo.com.

AEPM uceni praxi

Potřebujete

  • Vhodné vzdělávací programy zaměřené na budování, rozvoj a vylaďování adaptivní, trvale úspěšné organizace včetně adaptivního řízení podnikové výkonnosti (AEPM)
  • Pomoc a podporu při tvorbě prostředí vzájemného podněcování, zpětné vazby a konstruktivní kritiky směřující k vytvoření tvořivé organizace
  • Vůdčí osobnosti jako nositele znalosti
  • Najít cestu a neustálou formu vzdělávání, které Vám pomůžou stát se opravdovým vůdcem sloužícím veřejnosti, který je charakterizován nikoli tím, čím je, ale tím, co umí a zná, tedy tím, co dělá
  • Poradce, kouče, trenéra a mentora, který Vám pomůže rozvinout Váš nápad a začít podnikat pomocí inspirace od konceptu adaptivní organizace
  • Vyučující, kteří mají skutečné reálné zkušenosti ze řízení adaptivních a neadaptivních organizací a podnikání
  • Povýšit současnou úroveň dílčího zlepšování výkonnosti a procesů na kvalitativně vyšší úroveň permanentního cyklu adaptace výkonnosti na hlavní výzvy a příležitosti

AEPM Institut

Úkolem neakreditovaného vzdělávacího AEPM institutu poradenského konsorcia Adrián Podskľan AP Solution je na základě poznávání trhu, zákazníků a jejích potřeb vymyslet, vytvořit, nabídnout, flexibilně rozumně přizpůsobovat kientům a zajistit realizaci co nejlepších aktivit zaměřených na budování a zlepšování národní “Vitální adaptivní organizace” s globálním a organickým myšlením a se silným lokálním ekosystémem. V současnosti nabízí a zajišťuje programy a přístupy pro výchovu a vzdělávání vyvážených osobností podnikatele a manažera schopných budovat a rozvíjet adaptivní organizace, které Vám pomohou nejen rozvinout schopnosti a znalosti Vám, Vašich manažérů, leadrů, koordinátorů, spolupracovníků a zaměstnanců při strukturovaném učení v praxi, ale také s maximalizaci přidané hodnoty při současném zvýšení kvality a pružnosti Vaši organizace nebo předmětu podnikání.

Na AEPM institutu se za domluvenou cenu (za 1 hod 438 Kč při objednání minimálně 8 hod studia) studuje (1) Doma nebo jinde v samoorganizovaném výukovém prostředí (SOLE) – samostudium, projekty, podnikání ve vlastní nebo “školních” firmách (organizace seminářů a konferencí, workshopů, tisk učebních materiálů, občerstvení na seminářích, prodej produktů přes Internet apod.); (2) Soustředění ve škole, vzdělávacím středisku nebo organizaci, která si vzdělávaní objednala – konzultace k projektům, přednášky a diskuse; (3) Stáže ve firmách; (4) Studijní cesty v zahraničí (Odkaz na projev – Jan A. Baťa: Proč letím kolem světa?).

Programy, které jsme vytvořili, pozůstávají ze systému na sebe navazujících flexibilních diskusí (osobně, e-mailem, telefonicky, přes Skype nebo facebook a podobně) a podle potřeby a zájmu workshopů a krátkodobých seminářů umožňujících se učit přebírat odpovědnost a podnikat interně nebo externě – a to podnikáním včetně aktivit vedoucích k povýšení stávající úrovně dílčího zlepšování výkonnosti a procesů na kvalitativně vyšší úroveň permanentního cyklu adaptace výkonnosti na hlavní výzvy a příležitosti (jsme připraveny je upravit, přizpůsobit nejnovějším trendům ve vzdělávání a doplnit na míru včetně jejích realizace). Místo známkování studentů se známkují učitelé – trenéři a kouči podle toho, jak dokážou své studenty přivést k úspěchu a vítězství.

7 důvodů, proč si vybrat AEPM podnikatelské a manažérské učení praxí na AEPM Institutu: (1) Specifický program rozvoje vyvážené osobnosti podnikatele a manažera; (2) Specifická koncepce budování a zlepšování adaptivní organizace; (3) Kapitalizace znalostí – AEPM Institut se stává základnou hospodářského a společenského rozvoje regionu; (4) Správné dodržení metodiky učení praxí včetně koncepce budování a zlepšování adaptivní organizace; (5) Posluchač – absolvent nezíská špatné manažérské a podnikatelské návyky; (6) Rozumná flexibilita v kontinuálním přehodnocování a renovaci programu vzdělávání, opuštění fixních, neměnných struktur; (7) Program vzdělávání se přizpůsobuje na míru konkrétního posluchače ve spolupráci s ním nebo s jeho spolupracovníkem odpovědným za jeho vzdělávání a neustále zlepšování.

Výsledky učení na AEPM Institutu obsahují schopnosti absolventa: (1) Samostatně podnikat, řídit, organizovat a poskytovat všímavou a znalostní službu veřejnosti; (2) Přebírat odpovědnost; (3) Spolupracovat; (4) Budovat, vylaďovat a zlepšovat adaptivní organizaci; (5) Uplatňovat principy mravní integrity; (6) Získávat a udržovat zákazníky včetně neustálého zlepšování znalostí o zákaznících a trhu; (7) Vyrovnávat výrobu včetně vyvažovaní nákladů a kapitálu; (8) Řídit změny, zvládnout inovativní technologie s neomylným citem pro akcelerující rychlost změny; (9) Srozumitelně řešit problémy a měřit výkonnost; (10) Nakupovat podle komplexity trhu a vlivu na dlouhodobý úspěch; (11) Myslet baťovsky, proaktivně, strategicky, štíhle, adaptivně a ekonomicky.

Finanční prostředky na výchovu vyvážené osobnosti podnikatele a manažera mohou zaměstnavatele v případě potřeby získat v České republice také prostřednictvím projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II). Vzorový projekt vzdělávání pro potřeby získání finančních prostředků z EÚ fondů – Posílení systému podnikového vzdělávání ve společnostech DECOLETA a MODIA. Samotné rozhodnutí o čerpání dotací z EÚ fondů je interní záležitostí klientů a poradenské konsorcium Adriána Podskľana AP Solution se mu přizpůsobí i když čerpání dotací z EÚ fondů nedoporučuje z důvodu, že je nutné naplnit představy EÚ o tom, jak se chovat, což ničí unikátní podnikovou kulturu.

S naši základní vzorovou dokumentaci ke vzdělávání se můžete seznámit ZDE, informace o přístupech pro strukturované řízení projektů a řešení problémů naleznete TU a základní informace o zážitkovém vzdělávání, které také při vzdělávání uplatňujeme naleznete zase na tomto ODKAZE. Doplňující zdroje informací k pedagogicko psychologickým aspektům vzdělávání na AEPM Institutu jsou TADY a na tomto LINKU. Mezi témata diskuse, tréningy, workshopy a semináře, které jsou součástí našeho konceptu vzdělávání patří například:

1.

 POZITIVNÍ MYŠLENÍ, SOUTĚŽIVOST A DŮVĚRYHODNOST

2.

MYŠLENÍ NA CESTĚ K ADAPTIVNOSTI A ŠTÍHLOSTI 

3.

VÝCHOVA CHARAKTERU K PODNIKÁNÍ A PRO BUDOVÁNÍ A ZLEPŠOVÁNÍ ADAPTIVNÍ ORGANIZACE 

4.

ANALÝZA, ROZVOJ ORGANIZACE A HLEDÁNÍ POTENCIONÁLNÍCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ 

5.

STRATEGICKÝ ROZVOJ ADAPTIVNÍ ORGANIZACE PODLE DNA 

  • Anotace: Vytváření a realizace (akce) promysleného strategického plánu rozvoje adaptivní organizace podle DNA ve kterém je důraz kladen na akci, nikoliv na popisy, slova a hesla.
  • Obsah:
    • Příprava a zahájení projektu, stanovení směru cesty – hodnoty, principy a smysl.
    • Situační analýza – pochopení minulosti a současnosti.
    • Stanovení strategické pozice a realizace první akce.
    • Monitorování chování prostředí v měnícím se ekonomickém okolí.
    • Neustálé vytváření rovnováhy mezi vnitřním (tvořeném) a vnějším prostředím.
    • Finanční analýza, projekce a End to End Cash Cycle Management.
    • Realizace dalších akcí na základě předešlých kroků a výsledků.
    • Závěrečná zpráva, implementace a realizace.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – PETER SAKÁL, ADRIÁN PODSKĽAN: STRATEGICKÝ MANAGEMENTBUSINESS MODEL CANVAS
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

6.

BUDOVÁNÍ, ZLEPŠOVÁNÍ A VYLAĎOVÁNÍ VITÁLNÍ ADAPTIVNÍ ORGANIZACE 

8.

TEORIE “LETÍCÍCH HUSÍ” – INSPIRACE PRO HLEDÁNÍ VLASTNÍ CESTY K DIGITÁLNÍMU SVĚTU INOVACÍ? 

9.

ZÁKLADNÍ PROZÍRAVÉ ŘÍZENÍ SPOLEČNOSTI A FINANCÍ 

10.

SPRAVOVÁNÍ ÚVĚRŮ A POHLEDÁVEK 

  • Anotace: Vytvoření opatření, jež může adaptivní organizace přijmout od předložení cenové nabídky až po zahájení řízení, jehož cílem je zabránit vzniku nedobytné pohledávky. Příprava dostupných opatření v případě, že nedobytná pohledávka opravdu vznikne.
  • Obsah:
    • Nabídkové řízení.
    • Fakturace.
    • Interní řízení – efektivní monitorování plateb.
    • Možnosti vymáhání pohledávek.
    • Základní přehled legislativy.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Odkaz na pozoruhodné doporučení a poučení: Prevence vzniku pohledávekV r. 2015 v Česku zkrachovalo osm tisíc živnostníků
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

11.

SOCIÁLNÍ KAPITÁL, SÍŤ KONTAKTŮ A AKVIZICE SPOLUPRACOVNÍKŮ 

12.

TVORBA A UPLATŇOVÁNÍ KODEXU CTI A SPOLUPRÁCE

  • Anotace: Vytvoření a uplatňování souboru jednoduchých, avšak účinných pravidel, které určují vnitřní chování kterékoliv skupiny, organizace, rodiny, jednotlivce, a dokonce i národa. Tato pravidla určují, jak se v rámci týmu chováme k sobě navzájem. Jsou srdcem a duší skupiny. Jsou tím, co jsou lidé ochotni hájit a ochraňovat – a za co jsou ochotni nést odpovědnost.
  • Obsah:
    • Co to je kodex cti a spolupráce.
    • Sestavení kodexu cti, který z vás vydá to nejlepší.
    • Jaký je váš osobní kodex cti.
    • Jak uplatňovat kodex.
    • Vliv kodexu.
    • Jak dosáhnout zodpovědnosti, loajality a důvěry.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zajímavá doporučení na ukázky přístupů při vytváření kodexu cti a spolupráce: Charakter a charakterní, Mravní podklad v adaptivních organizacích, Bushido – samurajský morální kodex
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

13.

ZÍSKÁVÁNÍ A UDRŽENÍ ZÁKAZNÍKA 

14.

LOGISTIKA V MARKETINGU  

  • Anotace: Využití vhodných logistických strategií k získání významné konkurenční výhody a zajištění firemní dlouhověkosti.
  • Obsah:
    • Měnící se tržní prostředí.
    • Budování, rozvoj a vylaďování vztahu se zákazníky.
    • Vytváření hodnoty vnímané zákazníkem.
    • Customer Experience Management (CXM).
    • Řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce.
    • Čas jako konkurenční faktor.
    • Mezinárodní obsluha zákazníka z regionů a lokalit.
    • Řízení marketingové logistiky.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – ADRIÁN PODSKĽAN A SPOL.: MARKETINGOVÁ STRATEGIE PODNIKU ORIENTUJÍCIHO SE NA TQEMCRM a zákaznická zkušenostTech Firms Understand Importance of Customer Experience ExecsCases – customer experience
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

15.

EFEKTIVNÍ ON-LINE MARKETING, CLOUDOVÁ A JINÁ AP IT ŘEŠENÍ  

16.

ŘÍZENÍ ZMĚNY  

  • Anotace: Příprava na změny ovlivňující dlouhodobý úspěch a vytvoření neomylného citu pro akcelerující rychlost změny.
  • Obsah:
    • Vytvoření pocitu naléhavosti a citu pro akcelerující rychlost změny.
    • Sestavení týmu na realizaci změny.
    • Vytvoření vizi změny, strategie a plánu.
    • Přesvědčivá komunikace strategie napříč organizaci.
    • Zajištění v organizaci takové změny, která umožní realizaci procesu změny.
    • Dosahování dílčích úspěchů v krátké době.
    • Pokračování v tvořivé práci tvrději, rychleji, levněji a lépe.
    • Vytvoření nové kultury – zakotvení nových postupů do firemních procesů.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Odkaz na video přednášku související s tématem: Overcoming resistance to change – Isn’t It Obvious?
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

17.

ŘÍZENÍ POŽADAVKŮ

(REQUIREMENTS MANAGEMENT)  

  • Anotace: Nastavení procesu posuzování, schvalování, prioritizace a sledování požadavků – co vyrábět, co prodávat, co zlepšovat, co vyvíjet, co utlmovat atp.
  • Obsah:
    • Analýza požadavků.
    • Typy požadavků.
    • Vytvoření vizi změny, strategie a plánu.
    • Analýza požadavků problémy/dotazy.
    • Navrhovaní řešení.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Odkaz na video přednášku související s tématem: Řízení požadavkůAnalýza požadavkůŘízení požadavků pomocí PLMPoužití pracovního postupu pro řízení požadavků v Projectu Online
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

18.

PRODUCT LIFECYCLE MANAGEMENT 

19.

ZPRACOVÁNÍ A IMPLEMENTACE MAP HODNOTOVÉHO TOKU

 (I S OHLEDEM NA VÁZANOST KAPITÁLU, BEZPEČNOST A TRANSPARENTNOST) 

  • Anotace: Účinné zachycení hodnotových toků pomocí přístupů a řešení APS PPROI.
  • Obsah:
    • Příprava na workshop:
      • Vymezení rozsahu.
      • Určení cíle.
      • Vytvoření přípravní mapy současného stavu.
      • Shromáždění všech významných dokumentů.
      • Vyvěšení přípravní mapy současného stavu ve společné místnosti týmu.
    • Zlepšování procesu:
      • Určení kdo je zákazníkem procesu.
      • Provedení rozboru současného stavu.
      • Vypracování vize budoucího stavu.
      • Implementace, tedy provedení plánu.
    • Udržování výsledků a neustále zlepšování:
      • Usměrňování budoucího stavu.
      • Vyhodnocování výsledků a přizpůsobování dalšího jednání a zahájení akce pro doladění podle cyklu zlepšování PDCA.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – VÝROBNÍ SYSTÉM TOYOTA TPSMILAN MATĚJKA, MARCEL MATĚJKA: MANAGEMENT BY ROI
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

20.

ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ POMOCÍ 5x PROČ A DIAGRAMU PŘÍČIN A NÁSLEDKŮ 

  • Anotace: Laicky srozumitelné řešení problémů a identifikace příčin a následků.
  • Obsah:
    • Počáteční vnímání problému.
    • Vyjasnění problému.
    • Určení oblasti/jádra problému.
    • Výsledky analýz a protiopatření.
    • Vyhodnocení.
    • Standardizace.
    • Stanovení dlouhodobých cílů.
    • Dlouhodobá nápravná opatření.
    • Potvrzení výsledků.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – Metodika 5 PročDigram příčin a následků – Ishikawův diagram
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

21.

HARVARDSKÁ PŘÍPADOVÁ STUDIE ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ 

  • Anotace: Proces postupného zvažování a analýzy různých dostupných alternativních řešení a hledání toho nejlepšího.
  • Obsah:
    • Definice základního problému.
    • Seznam souvisejících faktorů.
    • Seznam alternativních směrů činnosti.
    • Diskuse a analýza alternativ.
    • Seznam závěrů.
    • Doporučení.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – Nápověda: Případová studie
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

22.

CELOPODNIKOVÁ APLIKACE TEORIE OMEZENÍ SE ZAMĚŘENÍM NA VYVAŽOVÁNÍ A MAXIMALIZACI ROI 

23.

ŘÍZENÍ PODNIKU PODLE ROI

24.

ŘÍZENÍ KVALITY A KOMPETENCÍ POMOCÍ IN LOOK SYSTEM EXCELLENCE

26.

ZDRAVÍ, STRES A DUŠEVNÍ HYGIENA 

27.

RESTART PRACOVNÍ VÝKONNOSTI V ADAPTIVNÍ ORGANIZACI 

28.

NÁKUP A VYJEDNÁVÁNÍ PODLE KOMPLEXITY TRHU A VLIVU NA DLOUHODOBÝ ÚSPĚCH 

  • Anotace: Vytvoření výhodné vyjednávací pozice a efektivního procesu nakupování při současném neustálém generování dlouhodobých konkurenčních výhod.
  • Obsah:
    • Vyjednávání od problému přes objektivní kritéria po nejlepší alternativu.
    • Nákup včera, dnes a zítra.
    • Supply management – základní oblasti analýz a strategie.
    • Hierarchie potřeb dodavatelského řetězce.
    • Komoditní matice a pozice dodavatelů.
    • Hodnocení a výběr dodavatelů.
    • Supply management – měření výkonnosti a principy.
    • Princip nákupu draze a prodeje levně podle T. a J. Bati.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – ADRIÁN PODSKĽAN: NAKUPOVAT DRAZE A PRODÁVAT LEVNĚ JE NENORMÁLNÍ!PLM podpora procesů řízení jakostiPlánování a řízení dodavatelského řetězce
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

29.

 INTERNAL LOGISTIC MANAGEMENT JAKO KONKURENČNÍ VÝHODA 

  • Anotace: Nastavení interních logistických činností tak, aby výroba, logistika a prodej fungovali dlouhodobě efektivně a s maximální možnou ohleduplnosti k lidem a okolí.
  • Obsah:
    • Logistika – pracovní definice.
    • Logistika – hlavní oblasti.
    • Logistic management – základní oblasti analýz a strategie.
    • Management úzkých míst.
    • Plynulý tok materiálu – strategické menu.
    • Systémová matice pohybu materiálu.
    • Hodnocení a výběr systémových řešení.
    • Měření výkonnosti a souhrnné principy podle inspirace od SŘB a TPS.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – MILAN ZELENÝ: CO JE SOUSTAVA ŘÍZENÍ BAŤA?TOYOTA PRODUCTION SYSTEMJak mít náklady a kvalitu pod kontrolou
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

30.

JAK POVÝŠIT SOUČASNOU ÚROVEŇ DÍLČÍHO ZLEPŠOVÁNÍ VÝKONNOSTI A PROCESŮ 

  • Anotace: Povýšení současné úrovně dílčího zlepšování výkonnosti a procesů.
  • Obsah:
    • Schopnosti vedoucí k dlouhodobému úspěchu.
    • Inspirace podle 10 S tvořící soustavu řízení Baťa, 14 zásad řízení Toyoty nebo systému řízení v Kyocere.
    • Rozhodování s nadhledem a odstupem.
    • Inspirace v strategickém rozhodování nejen podle Mistra Suna.
    • Využívání controllingu jako podpory při tvorbě hodnot a učení se.
    • End to End Cash Cycle Management.
    • Řešení problémů se řízením a konsolidací dat.
    • Vyvažování a zhodnocování kapitálu.
    • Adaptivní výkonnost jako součást nejen zprávy o hospodaření a společenské odpovědnosti.
    • Vylaďování organizace.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Zdarma k dispozici – IVAN PERLAKI: PLÁNOVANIE STRATEGICKÝCH SCENÁROV,KOMUNITA MICROSOFT: PRINCIPY A HODNOTY CMMI A INSPIRACE PODLE DEMINGA, SUBRANGSHU S. SARKAR: RESOURCE CONSUMPTION ACCOUNTING
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

31.

TRANSFORMACE LINEÁRNÍHO MODELU ŘÍZENÍ NA CYKLICKÝ 

  • Anotace: Rozvoj schopnosti organizace dlouhodobě si udržet úpěch, t.j. být vitální.
  • Obsah:
    • Úspěch a vitalita firem.
    • Užitečnost a efektivita.
    • Stabilita.
    • Dynamika.
    • Evoluce a udržitelné podnikání v praxi.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Odkaz na na zajímavé články a publikace: Jiří Plamínek: Vedení lidí, týmu a firemPavlína Kalousová, Tomáš Rak: Chcete tu být i za 100 let (Udžitelné podnikání v praxi)
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

32.

ŘÍZENÍ ZNALOSTÍ A ROTACE TALENTU V PODNIKU 

  • Anotace: Rozvoj talentu a posilování těch nejsilnějších stránek jedinců.
  • Obsah:
    • Informace nejsou znalosti!
    • Znalostní cyklus.
    • Taxonomie znalostí – od dat k moudrosti.
    • Vytváření a využívání znalostních účtu.
    • Přidaná hodnota pro podnik a pro zákazníka.
    • Rotace talentu v podniku.
  • Metody: 1) Prezentace, 2) Případové studie a řešení skutečných reálných problémů, 3) Modelové situace, 4) Práce v skupinách, 5) Strukturované diskuze a sebehodnocení se zpětnou vazbou
  • Podpora: Účastníci obdrží studijní materiály. Odkaz na na zajímavou přednášku: Olga Girstlová: Jak získat do firmy kvalitní lidiTýmová spolupráce a vztahy na pracovišti
  • Trvání: Přizpůsobujeme podle potřeb a požadavek.

33.

SEBEROZVOJ A DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ 

34.

VYTVÁŘENÍ, OBNOVA A ADAPTACE LOKÁLNÍHO PODNIKATELSKÉHO EKOSYSTÉMU 

35.

NÁSLEDOVNICTVÍ A PŘEDÁNÍ FIRMY 

 


 Rychle Vám poradíme na + 420 607 698 339, napište na podsklan@yahoo.com nebo vyplňte formulář ZDE!